EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרן סידקובסקי 2: ציפי גז הביאה פילגש למשטרה והיא תובעת 2.5 מיליון ש”ח ממשטרת ישראל על השימוש בה כ”נערת שוגר דדי” כדי להפחיד את ניר חפץ מי שאחראית לתרגיל היא זונת הפרקליטות ליאת בן ארי

קרן סידקובסקי הפילגש של ניר חפץ המשטרתה השתמשה בה כתרגיל חקירה

הגיע העת לחשוף את קרן סידקובסקי – זהו שמה של הפילגש של ניר חפץ, מי שהפך עד מדינה נגד ביבי נתניהו. בין שאר התרגילים שהשוטרים עשו לו (פרעושים, מניעת שינה, הרעבה, מניעת פגישות עו”ד, טלטולי פוסטה באזיקים) הם גם הזמינו את הפילגש שלו קרן סידקובסקי סתם כך שתשוטט בתחנת המשטרה ותפגוש אותו, כדי שהוא יבין שהולכים לחשוף את רומן ה”שוגר-דדי” שלו. הביקור בתחנת המשטרה להב בלוד לא היה לה כל כך טראומטי. היא לא התלוננה, לא שלחה מכתבים זועמים, ופשוט ישבה בשקט, חוגגת על המזומנים והמתנות שחפץ ריפד אותה.

קרן סידקובסקי היא נערת השוגר דדי של ניר חפץ, ליאת בן ארי השתמשה בה כדי להפחיד את ניר חפץ ולהפוך אותו עד מדינה
קרן סידקובסקי – נערת השוגר דדי של ניר חפץ – בתמונה: קרן סידקובסקי היא נערת השוגר דדי של ניר חפץ, ליאת בן ארי השתמשה בה כדי להפחיד את ניר חפץ ולהפוך אותו עד מדינה

אבל אז פתאום אמיר אוחנה אמר על במת הכנסת ששוטרי המשטרה נהגו בסחטנות ופשוט סחטו מחפץ את שינויי הגרסאות והחלפת הצד, בין השאר באמצעות תרגיל החקירה המזוהם – הביקור של הפילגש בתחנת המשטרה. זה הפך שיחת היום. חפץ כל כך כעס על אוחנה, שהוא גם תבע אותו. במקום לכעוס על המשטרה שהם אלה שסחטו אותו, הוא הלך ותבע דווקא את מי שיכול היה לתת לו חבל הצלה, את אוחנה. אין מה לעשות הפחד מהפרקליטות משתק. במקביל נציגי כל מערכות העיתונים פנו לשופט עלאא מסרוואה וביקשו לפרסם את תמלילי החקירות של קרן סידקובסקי.

השופט עלאא מאסראאוה (שהוא עצמו סניף של הפרקליטות) אישר רק לפרסם שהגברת נשאלה “שאלות חודרניות“, תרתי משמע. הציבור אמור להבין מזה שהיא נחדרה פעמיים. חפץ חדר בה כנערת השוגר דדי שלו, וגם המשטרה חדרה בה והפרה את פרטיותה, ואת זכותה שלא להיות מוטרדת ע”י המשטרה, כשהיא לא חשודה בשום דבר.

עלאא מסארווה היה כוכב הסנגוריה הציבורית קיבל מהם מיליון וחצי שח בשנה – מונה לשפיטה והפך בולדוג של החונטה. התחתן עם יהודיה ולפעמים שוכח שהוא ערבושקי

בסוף יצא שחפץ תובע את אוחנה על הפרת איסור פרסום, אבל סידקובסקי תובעת את המשטרה על הטראומה שגרמו לה, והיא דורשת 2.5 מילון ש”ח לא פחות. זה לא שוגר! זה גולד!!! ממש בידור. חד גדיא. יותר מ-2.5 מיליון ש”ח: האישה מחקירת ניר חפץ תובעת את המדינה, אחרי פרסום התרגיל בחקירת ניר חפץ – העדה תובעת מיליונים… . חפץ גם תובע את יאיר נתניהו על הציוצים שלו בחצי מיליון. מענין מאיפה יש לחפץ כל כך הרבה כסף לשלם אגרה של 2.5% מהסכומים האלה לבתי המשפט. “זה יכול לפרק לו את המשפחה”: ניר חפץ תובע מיאיר נתניהו חצי מיליון ... ממש לא משעמם לניר חפץ ולפילגשתו קרן סידקובסקי. מוזר מה היא מצאה בו. נראה כמו “ביוטי אנד דה ביסט”.

למה קרן סידקובסקי לא יוצאת לתקשורת בפנים גלויות?

כל הנשים שטענו ששכבו עם ביל קלינטון התראינו לתקשורת בפנים גלויות. גם אלו שטענו שטראמפ מיזמז אותן לא התביישו להתראיין לתקשורת בפנים גלויות, ובארה”ב לפחות ב 2 שימועים לשופטים בעליון, הופיעו נשים בשימוע וטענו שהשופטים החפיצו אותן. אז למה לא ככה בישראל? לקרן יש סיכוי גדול לקבל פרסומת לקסטרו, כי נמאס כבר לראות את רותם סלע. סידקובסקי תעשה יותר כסף מחוזי דוגמנות מאשר תביעות בבתי משפט. קרן קרן השמיעי קול! לכי להתראיין לשוש מולא. היא כבר תעשה חגיגה מהכתבה שלך, והמשטרה תרוץ לשלם לך כסף. ככה השיטה עובדת.

מעריב אונליין: יותר מ-2.5 מיליון שקלים: האישה מחקירת ניר חפץ (קרן סידקובסקי) תובעת את המדינה

לטענתה היא הובאה לחדר החקירות ללא הצדקה, אך ורק בכדי להפעיל לחץ על עד המדינה חפץ. הקצין הממונה על החקירה: “מישהו אצלי חרג מסמכותו”.

כתב תביעה הוגש היום 12/2/2020 (רביעי) על ידי האישה שעמדה במרכז תרגיל החקירה שבוצע בעת חקירתו של ניר חפץ, כך פורסם בחדשות 12. בתביעה שהוגשה נגד הרשות השופטת, משטרת ישראל, הרשות לניירות ערך והפרקליטות, נטען כי זהותה של האישה נחשפה ואף נמסרה בשוגג לפרקליטיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. באמצעות עורכי דינה מורן בן יצחק ויואב בלומוביץ, תובעת האישה יותר מ-2.5 מיליון שקל מהמדינה. לטענתה, היא הובאה לחדר החקירות ללא הצדקה, אך ורק בכדי להפעיל לחץ על עד המדינה חפץ בעת חקירתו במסגרת תיקי נתניהו.

בכתב התביעה מתואר כיצד הגיעו חוקרי המשטרה לביתה בשעת בוקר מוקדמת והורו לה, בתום חיפוש במקום, להתלוות אליהם אל מתקן החקירה. לטענתה, לא הוסבר לה כי היא רשאית לסרב לדרישתם.

לאחר שהפך לעד המדינה, התקיימה בין חפץ ופרקליטו אילן סופר לבין מי שהיה הקצין הממונה על החקירה, תת-ניצב אלי אסייג, פגישה שבה התרעם הראשון על השאלות החודרניות שנשאלה האישה בחקירתה. בתגובה השיב לו אסייג כי הוא לא מאמין שחוקר כלשהו בצוותו מסוגל לשאול שאלות מסוג זה. אולם לאחר שקרא את פרוטוקול העדות, הודה: “מישהו אצלי חרג מסמכותו”. 

האישה מפרטת בכתב התביעה כיצד צוות התביעה בתיק התחייבו בפני חפץ ופרקליטו כי הוטל חסיון על עדותה, וכי זהותה לא תימסר לפרקליטי נתניהו במסגרת החומר שהועבר להם לקראת הליך השימוע. 

“נפלה טעות בפרקליטות, התמלילים הועברו בטעות לידי הסנגורים”, הודה תנ”צ אסייג. “אנו מצטערים אבל זו טעות של מישהו שגילינו בדיעבד, כשהיה מאוחר מדי”. חפץ מיהר לפנות לבית המשפט בדרישה לקבל צו איסור פרסום על כלל פרטי הפרשה, אותו קיבל. הוא שב והדגיש כי לתרגיל אין קשר לתוכן שהעיד בבית המשפט”. חחח.

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-747833

בהתחלה בכלל השוטרים פנו לשופט אביים ברקאי וביקשו ממנו להוציא צא”פ על עצם קיומו של תרגיל החקירה של הבאת פילגש קרן סידקובסקי לגייס את ניר חפץ עד מדינה בסחיטה אמוציונלית. אף אחד לא ידע שהצא”פ הזה קיים. אפילו שר המשפטים אמיר אוחנה לא ידע שהצו הזה קיים והוא דיבר על כך בחופשיות בכנסת. מייד לאחר שהשר דיבר על כך, פנו הארץ והתנועה למען איכות השפיטה לחשוף את הפרשה. ראו את הצאפ שהוציא אביים ברקאי:

צאפ-אביים-ברקאי

וזה מה שהוציאה דוברות המשטרה על התרגיל:

בינתיים דלפו לרשתות קטעים מהסיכומים שהגיש ביבי להגנתו לקראת השימוע שערכו לו אצל ליאת בן ארי. נזכיר שבזמן השימוע ליאת בן ארי בכלל לא היתה בארץ. נסעה לראות ג’ירפות באפריקה. נזכיר שהפרשה צצה כאשר פרקליטי ביבי הגישו סיכומים לשימוע שלפני הגשת כתב אישום, וזה מה שנכתב ע”י פרקליטי ביבי:

קרן-סידקובסקי-מתוך-סיכומי-השימוע-של-ביבי-נתניהו

בניוז 1 לא ישבו בשקט וגם הם פרסמו כתבה על התרגיל:

המשטרה-איימה-על-חפץ-בחשיפת-המאהבת-נאלץ-לאשר-בדותות-שהוכתבו-ע_י-החוקרים

מכיון שבישראל היה אסור לפרסם שבגלל ניר חפץ נסחט ע”י ליאת בן ארי באמצעות הבאת פילגש לתחנת המשטרה, ריצ’ארד סילברסטין פרסם מקליפורניה פרטים.

ריצארד-סילברסטין-תיקון-עולם-על-אוחנה

עיינו בפרוטוקול הדיון אצל השופט עלאא מאסרוואה. בניגוד לכיתובית המים “בדלתיים סגורות” הדיון התנהל בדלתיים פתוחות.

פרוטוקול-מסרוואה-ניר-חפץ-וקרן-סידקובסקי-10-11-2019

עיינו בבקשה שהגישה התנועה למען איכות השפיטה בישראאל בהנהגתו של מר יהונתן קפאח לחשיפת שמה של קרן סידקובסקי. אמנם השופט עלא מאסרוואה אסר לפרסם את שמה, אך הצא”פ תקף רק בישראל. הוא איננו תקף שהפרסום נעשה בקליפורניה.

וכעת עיינו בהחלטתו של השופט עלא מאסרוואה. ברור שזהו שופט שעושה כסת”ח למשטרה ולפרקליטות. ככה לא נראה שופט עצמאי. ככה נראה שופט שהוא סניף של הפרקליטות. הבעיה היא שכל השופטים בישראל הם לא ממש שופטים. רובם ככולם יוצאי פרקליטות או תביעות משטרתיות ונאמנותם היא למשטרה והפרקליטות ואך ורק להם.

החלטה-מסראווה-ניר-חפץ-17-11-2019

הנכם מוזמנים לקרוא בקשה שהוגשה לשופט מאסרוואה לעיון מחדש ולזמן את השוטרים לחקירה בבית המשפט. ברור שהשופט דחה את הבקשה.

בקשה-לחקור-את-השוטרים-והוספת-אסמכתא-וטיעון-משפטי-חדש-10-11-2019

כמובן שהוגש ערעור על החלטת השופט מאסרוואה, וגם בקשה לצרף ראיה: את הדברים שכתב מי שהיה שר המשפטים אמיר אוחנה על הפרשה:

ערעור-ניר-חפץ-עם-נספחים-66975-11-19-28-11-2019

ולסיום ראו כמה עבודה השקיע השופט במחוזי, מוטי לוי, על מנת לוודא שלא יהיה ערעור עליו לבית המשפט העליון. מוטי לוי ממש יוצא מגדרו להתנפל על מי שמבקש לפרסם מידע לציבור, במקום שהוא השופט שאמור להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה, מתנהג כמו שופט ק.ג.ב ושטאזי.

החלטה-מחוזי-מרדכי-לוי-ניר-חפץ-22-12-2019

עדכונים 1 – חפץ תובע את אוחנה

בהמלצת ביהמ"ש: 2 סעיפים מהתביעה של חפץ נגד אוחנה יימחקו - וואלה! חדשות
ניר חפץ נ’ אמיר אוחנה והמפסיד בקרב הוא ניר חפץ!!!!

ניר חפץ הגיש תביעה בסך חצי מיליון שקלים נגד השר לשעבר אמיר אוחנה בגין חשיפת פרטי חקירתו על סך חצי מיליון ש”ח. על-פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי דינו רון אביב ואילן סופר, אוחנה ביצע עוולות נזיקיות שונות כלפי חפץ, “לרבות לשון הרע קשה וחמורה, פגיעה בפרטיותו ועוד, תוך שהנתבע חותר למקסם את נזקי התובע, מתוך כוונת זדון ברורה וטהורה ובלא כל צידוק”. “שר המשפטים ניצל באופן פסול, בזוי וזדוני את בימת הכנסת כדי לפגוע בניר חפץ ובמשפחתו ולנסות להדיח אותו מעדות האמת שמסר לרשויות האכיפה. אם מר אוחנה בונה על כך שמסך החסינות יציל אותו ממעשיו החמורים, כפי שתכנן כשהקריא את הנאום הפוגעני מן הכתב, טעות בידיו”.

רון אביב העורך דין הדביל של ניר חפץ הגיש תביעת השתקה דבילית נגד השר אוחנה למרות חסינות פרלמנטרית

בכתב התביעה כתב חפץ: “ביום רביעי, 6.11.2019, לקראת פרסום החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה בעניין השימוע שנערך בפניו בנוגע לחקירות רה”מ בכלל, ותיק 4000 בפרט, התייצב הנתבע על דוכן הנואמים במליאת בית המחוקקים של מדינת ישראל, אחז בידיו דפים כתובים של נאום, שהוכן מראש, והקריא בפני קהל הנוכחים, לרבות כתבים, צלמים ומקליטים של אמצעי התקשורת השונים, את הפרסום הזדוני”.

עדכונים 2 – אמיר אוחנה מגיש כתב הגנה

8/6/2020 אמיר אוחנה הגיש כתב הגנה בתביעה שניר חפץ תבע את אמיר אוחנה על חשיפת הסחיטה בכנסת. השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הגיש לבית משפט השלום בתל אביב כתב הגנה בתגובה לתביעה שהגיש נגדו ניר חפץ בסוף השנה שעברה, שבה ניר חפץ דרש חצי מיליון שקלים בגין לשון הרע ופגיעה בפרטיות. ניר חפץ – עד המדינה בתיק 4000 (תיק בזק-וואלה) תבעה את שר המשפטים דאז בגין חשיפת פרטים שנאסרו לפרסום בצו בית משפט, בנאום במליאת הכנסת. אוחנה חשף תרגילי חקירה שהופעלו כלפי חפץ בתיק 4000, התיק שבו מואשם כעת בשוחד ראש הממשלה בנימין נתניהו – שחפץ שימש בעבר כיועץ התקשורת שלו. בכתב התביעה דרש חפץ, כאמור, שאוחנה ישלם לו חצי מיליון שקלים, בגין לשון הרע והפרה של חוק הגנת הפרטיות על פי פקודת הנזיקין. בנאומו בכנסת כשלושה שבועות לפני הגשת התביעה, אוחנה דיבר אז על תרגיל החקירה שבו – כפי שהותר בהמשך לפרסם – נשאלה עדה שאלות חודרניות על יחסיה עם חפץ. בית המשפט עדיין אוסר לפרסם את זהותה של אותה עדה (קרן סידקובסקי).

השר אוחנה טען בכתב ההגנה כי בדברים שנשא באופן גלוי ופומבי מעל דוכן הכנסת, שפורסמו לטענתו קודם כל בכלי התקשורת, ובליבתם ביקורת על התנהלות רשויות אכיפת החוק. אוחנה טען כי הדברים “נמצאים בלב ליבה של העשייה הפרלמנטרית ובמוקד הוויכוח הציבורי בישראל”. כמו כן, הוא אומר כי מדובר בתביעת סרק וכי דבר חוסים תחת חסינות מהותית של חברי הכנסת ולכן הוא מוגן בידי החוק. לשיטתו של אוחנה, התביעה של חפץ היא “חלק ממסע סדרתי שלו לתביעות השתקה”. 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5744684,00.html

עדכונים 3: 15/6/2021 – אוחנה מנצח את חפץ והשופטת כוכבה לוי זרקה את התביעה של חפץ

ניצחון לאמיר אוחנה: בית המשפט השלום בתל אביב דחה היום (שלישי) את תביעת הדיבה בסך חצי מיליון שקלים שהגיש ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4,000, נגד השר לשעבר אמיר אוחנה, לאחר שזה חשף במליאת הכנסת תרגיל חקירה שנעשה לחפץ תוך הפרת צו איסור פרסום. השופטת כוכבה לוי קבעה בהחלטתה כי הנאום שנשא אוחנה בעת שכיהן כשר המשפטים מעל מליאת הכנסת, בו חשף פרטים אסורים בפרסום הנוגעים לחקירתו של חפץ, חוסה תחת החסינות המהותית של חברי כנסת ועל כן אין מקום להמשיך ולברר את התביעה.

15/6/2021

ניצחון לאמיר אוחנה: בית המשפט דחה את תביעת הדיבה שהגיש נגדו ניר חפץ

התביעה בסך חצי מיליון שקלים שהגיש עד המדינה נדחתה בטענה כי נאומו של השר לשעבר במליאת הכנסת, בו חשף פרטים אסורים בפרסום על חקירתו של חפץ, חוסה תחת החסינות המהותית של חברי הכנסת.

ניצחון לאמיר אוחנה: בית המשפט השלום בתל אביב דחה היום (שלישי 15/6/2021) את תביעת הדיבה בסך חצי מיליון שקלים שהגיש ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4,000, נגד השר לשעבר אמיר אוחנה, לאחר שזה חשף במליאת הכנסת תרגיל חקירה שנעשה לחפץ תוך הפרת צו איסור פרסום.

השופטת כוכבה לוי קבעה בהחלטתה כי הנאום שנשא אוחנה בעת שכיהן כשר המשפטים מעל מליאת הכנסת, בו חשף פרטים אסורים בפרסום הנוגעים לחקירתו של חפץ, חוסה תחת החסינות המהותית של חברי כנסת ועל כן אין מקום להמשיך ולברר את התביעה.

שלומי וינברג העורך דין התותח של אמיר אוחנה הביס את ניר חפץ

עו”ד שלומי וינברג, בא כוחו של אוחנה, מסר בתגובה להחלטת השופטת: “אני מברך על המסקנה המשפטית הצודקת ואף המתבקשת מאליה של בית המשפט הנכבד לפיה החסינות חלה ודינה של התביעה להידחות”. 

https://www.maariv.co.il/news/law/Article-847235

Views: 126

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *